hero

Regarding malls 3.0 a.k.a. 'The future of retail'

Hoe ziet er de retail wereld en de shopping mall van morgen er uit? Dat zijn vragen die door vele retail specialisten worden gesteld. In tegenstelling tot wat men zou kunnen verwachten, zijn de stenen winkels niet ten onder gegaan aan e-commerce. Sterker nog; in feite is de revolutie pas begonnen. Verschillende trends en uitdagingen ontstaan ​​en geven ons een indruk van de winkelcentra en steden van morgen.

Door Cees Huisman
Geschreven op 2017-08-14

Er bestaat geen twijfel dat digitale transformatie, culturele verschuivingen en milieuoverwegingen de verwachtingen en het gedrag van de consument hervormen. Technologie en innovatie bieden nieuwe kansen om de retail te hervormen door de ervaring van de klant te verbeteren en de basis te leggen voor nieuwe structurele veranderingen.

Volgens Open Web zijn er vijf belangrijke onderdelen die (gaan) bepalen hoe een winkelcentrum optimaal kan faciliteren:

  1. het creëren van gedenkwaardige en multi-sensorische ervaringen
  2. het opbouwen van een naadloze winkelervaring
  3. het streven naar hyperpersonalisatie
  4. wat te doen met leegstaande winkelruimte; outlet spaces?
  5. realisatie en integratie van online en instap winkelervaringen

Wanneer we alle krachtige onderdelen uit ons netwerk samenvoegen kunnen we de retailervaring van de toekomst aanbieden. Want roepen we niet al heel lang 'we slaan een brug tussen de online en offline wereld'? Samen met onze IoT en Bloomreach|Hippo ervaringen doen we dat ook. Daag ons uit!

Méér lezen kan in onze whitepaper 'Regarding Malls 3.0'.

Vijf nieuwe medewerkers voor Open Web

In zeer korte tijd heeft Open Web maar liefst vijf nieuwe medewerkers aan zich weten te binden. Hieronder stellen ze zich voor.

banner-image